Bartłomiej Kupiec- Jak Zarabiać > E-biznes > MAP to teraz TAP!

MAP to teraz TAP!

Od 3 stycznia 2017 roku My Advertising Pays to The Advert Platform, to nadal platforma reklamowa dzieląca się z użytkownikami 95% zysków. Zarabiasz co 20 minut, 72 razy dziennie, a nawet kiedy śpisz. Poziom Diament osiągasz sam, bez sprzedaży, polecania czegokolwiek czy tworzenia grupy. Możesz umieszczać swoje reklamy, swojej firmy, linki lub strony promocyjne programów partnerskich. Najlepsi zarabiają na opcji dodatkowej-tworzeniu grupy.

17 grudnia 2016 w hotelu Whites w Boltonie (Greater Manchester) odbyl sie event MAP z okazji 3-lecia firmy, bylem tam, bylo warto. Poznalem wielu liderów polskich i zaagranicznych m.in. Krystiana Burdzy, Simon Stepsys, Matteo Pittaluga… Moje zdjecia z eventu mozecie znalezc w zakladce Galeria

Dlugo czekalismy na event i stalo sie juz za nami. Oto zmiany, które przed nami, nie tylko nazwa ale tez marka i sposób promocji wazny dla uzytkowników. Na poczatek zmiana procesora platniczego na GPN DATA na scenie pojawił się wicedyrektor GPN Data, naszego partnera pośredniczącego w transakcjach zawieranych między nami, a TAP. Wyjaśniał on na scenie w szczegółach jak to wygląda proces przepływu pieniędzy, przy takich transakcjach, płatnościach kartami itp. Wszystko po to, abyśmy dogłębniej zrozumieli czym był dla nas VX jako procesor płatniczy jesteśmy w fazie start up’u jako marka i ulegamy zmianom wiodącym nas ku lepszemu, dlatego po przeszło 2 latach udanej współpracy z VX zmieniamy nasze podejście do spraw płatności i teraz współpracujemy z liderem obsługi płatności jakim jest GPN Data. MAP 1 nie był doskonały, wymagał zmian… powstał MAP 2, następnie po przejściu na EUR i po krótkim czasie „swobodnego działania”, wychwyceniu bledów powstaje cos czego na rynku nie ma. Firma dziala juz ponad 3 lata, malo to i duzo, gdyz firmy tego typu czesto nie przezywaja 2 lat.
Zaczęto pracować nad nowym projektem, nad zmianami i tak oto narodził się The Advert Platform !
Można powiedzieć nowy MAP w bardziej profesjonalnym wydaniu, o czym za chwilę wspomnę.
Zapewne zadasz sobie pytanie, ok ale co z MAP 2.5 ?
Wszelkie transakcje i działania jakie podejmujesz w MAP 2.5 zostaną przeniesione do nowego systemu jakim jest The Advert Platform, projektu który oficjalnie wystartuje 3 stycznia 2017r.
Uruchomienie MAP 2.5 jest odpowiedzią Mike dla ludzi, którzy chcą zarabiać pieniądze, korzystać z naszego traffic exchange i rozwijać swój biznes. W przeciwnym wypadku Czas oczekiwania na „uruchomienie MAP” wydłużyłby się do stycznia 2017r. co myślę, że nadszarpnęłoby cierpliwość wielu z naszych użytkowników i po prostu odwróciliby się od naszej firmy, Moim zdaniem jest to także mały test naszej wspólpracy z GPN Data, przed zwiększonym zapotrzebowaniem jakie nas czeka przy uruchomieniu TAP (The Advert Platform).
Ok w takim razie czym jest TAP, co nowego w porównaniu do MAP…
Już sama zmiana nazwy brandu MyAdvertisingPays na TheAdvertPlatform wyznacza kierunek w jakim zmierza firma. Nie chce ona być kojarzona i promowana w ten sposób, że „klikaj, zarabiaj”, a „moja reklama płaci”, bo to nie wygląda profesjonalnie w oczach naszych i Waszych przyszłych partnerów biznesowych, którzy de facto są zainteresowani usługą dostarczenia ruchu internetowego/reklamy swoich marek/usług/produktów itp z pomocą naszej platformy. Więc tacy ludzie i firmy nie oczekują, że „nasza reklama im zapłaci” tylko zapewni im usługę wysokiej jakości reklamy, jaką TAP ma za zadanie zapewnić i z tym być kojarzony jako marka.
Na scenie Mike Deese przedstawił statystyki jak wielki jest rynek social media, dziennie do tego typu serwisu dołącza około 1 mln ludzi to jest 12 osób na sekundę!
Tak więc TAP rozszerza swoją usługę reklam w traffic exchange o umożliwienie już nie tylko dostarczenia reklam tekstowych jak było do tej pory, ale także o te, które odnoszą się do postów na Facebook, tweetów na Twitterze oraz linków bezpośrednich do stron zewnętrzych przekierowanych z ruchu generowanego z pomocą TAP.

Do zakwalifikowania się do uzyskania zysku z profit share „nie wystarczy” już wyklikanie 10 reklam, ale wykonanie swego rodzaju „zadań”, czyli 3 reklamy tekstowe jak do tej pory, 3 tweety na Twitterze, 3 odnośniki do Facebook oraz jeden link zewnętrzny. Po wykorzystaniu takiej kombinacji system zacznie nam naliczać 100% należnego podziału profit share wedle ilości posiadanych przez nasz CP. Wyklikanie np tylko samych reklam tekstowych zapewni nam 50% dziennego przychodu. Zapewni to większe zaangażowanie użytkowników i rozwój wachlarza naszych usług reklamowych, które z Waszą pomocą znajdą grono licznych odbiorców na które liczą nasi przyszli partnerzy/reklamodawcy.

Rozszerzenie zasięgu działalności o social media i „integracja” reklamy TAP na Twitter oraz Facebook (wkrótce pozostałe social media, wspomniany instagram) to jak powiedział Matteo Pittaluga „wielka rzecz”, która robi dużą różnice w statystykach google, zasięgu i skuteczności reklamy i z pewnością jest bardziej opłacalna i efektywniejsza niż chociażby reklama na Facebook, który niestety skutecznie ogranicza nam zasięg reklamowy i stale podwyższa stawki, co marketerom, firmom i wszelkim osobom działających internecie nie koniecznie jest „na rękę’.
TAP będzie zgodny z wszelkimi nowymi urządzeniami, czyli poprawnie wyświetlany na smartfonie, tablecie czy komputerze. Odświeżony wygląd, optymalizacja wyglądu naszego „biura” to wszystko ma usprawnić nam pracę na naszej nowej platformie. Jak wcześniej niektórzy z Was mogli zobaczyć, na MAP pojawiły się gry, w TAP także będą, ale zostaną one urozmaicone o rankingi, statystyki, które spowodują dłuższy pobyt na naszej platformie, co przyczynia się do naszego wzrostu ! Gry zapewnią nam dodatkowe źródło przychodu w TAP.
Nową usługą obok „koła fortuny”, które niewątpliwie było hitem w MAP pojawia się „loteria kodów pocztowych!”.
Na czym to polega ?
Otóż każdy użytkownik TAP, jak i osoba z zewnątrz, która znajdzie się na stronie naszej loterii wystarczy, że poda swoje dane i wpisze swój kod pocztowy (nie ważne z jakiego jest kraju, usługa działa międzynarodowo) bierze udział w loterii w której do wygrania jest 100 eur dziennie, jeśli Twój kod pocztowy został wylosowany danego dnia. Co trzeba zrobić ? Zapisać się do udziału, a następnie sprawdzać każdego dnia czy nasz kod nie został wylosowany, jeśli został wylosowany, a my tego nie nie odwiedziliśmy serwisu, aby odebrać nagrodę, niestety ona „przepada”, czyli nie możemy jej odebrać następnego dnia itp. co zmusza użytkowników do bacznego przyglądania się naszej stronie – zwiększa ruch i naturalnie powoduje zainteresowanie TAP! Jeśli nagroda 100 eur została wylosowana przez kogoś, lecz nie odebrana przechodzi ona następny dzień i ulega kumulacji, więc kolejna osoba może wygrać już 200 eur itd. następnie wracamy do punktu startu, czyli 100 eur, jeśli ktoś jednak już odbierze swoją nagrodę 🙂
Tak więc całkowicie darmowe, dla każdego, świetna metoda na przedstawienie TAP jako możliwości w internecie i wzbudzenia zainteresowania naszą platformą!
Aplikacja mobilna MAP, tzn teraz już TAP!

Pamiętacie, jak przedstawiliśmy i daliśmy Wam do użytku aplikację, która ułatwia śledzenie podstawowych statystyk i reklamę MAP pośród Waszych potencjalnych nowych partnerów, była ona niestety dostępna jedynie dla posiadaczy Androida… Dziś przedstawiamy aplikacje zaakceptowaną wstępnie przez Apple, która już dziś jest do użytku w wersji beta, aby niedługo została oficjalnie wydana dla każdego posiadacza iPhone.
Kwestia wypłat, pamiętacie 30 dniowy okres czekania na otrzymanie zleconych środków w MAP 2 ?
To także ulega zmianom! 🙂
Wspomnieliśmy o 14 dniach w MAP 2.5, ale w TAP chcemy nagrodzić tych, którzy wkładają w rozwój naszej platformy znacznie więcej, dlatego czas oczekiwania na wypłatę środków będzie zależny od tego jaki poziom prowizji generujemy w ciągu dnia z wyniku naszych działań (zakupów naszych partnerów, sprzedaży produktów itp). Tak więc jak widać na jednym z obrazków załączonych w tym poście
100eur generowanych prowizji skraca nam czas oczekiwania na środki do 13 dni
500 eur – 12 dni
25 000 eur – 9 dni
100 000 eur – 5 dni
250 000 eur – 1 dzień !
Tak więc najwięksi promotorzy zostaną wynagrodzeni w pierwszej kolejności z swoją pracę i wkład w rozwój TAP.

Jak widzicie TAP to nie to samo, co MAP, jest nowe logo co oznacza nową linie mody ciuchów i gadżetów z naszym nowym logo, w celu promocji naszej marki na świecie.
Zdajemy sobie sprawę, że komunikacja pomiędzy MAP, a użytkownikami zawsze była problemem dlatego zamierzamy wprowadzić TAP Forum, gdzie na bieżąco będą wymieniane fakty o tym co dzieje się w naszej firmie itp, tak, aby każdy bez problemu mógł znaleźć źródło odpowiedzi i miejsce na zadawanie powstałych pytań/problemów.

Wraz ze zmianami na naszej platformie zdajemy sobie sprawę z tego, że wymaga to innego podejścia i treningu dla nowych użytkowników, także będziemy wprowadzać opcję „treningu”, abyśmy wiedzieli w jaki sposób w pełni korzystać z naszej platformy, promować ją i zapewnić sobie sukces. Kluczem jest tutaj wiedza i poznanie jej, stąd zamierzamy ją dostarczyć naszym użytkownikom.
Jako, że niedługo szykuje nam się start TAP wprowadzamy zmiany w wynagrodzeniu prowizyjnym.
Przez pierwszym roku współpracy z TAP otrzymujemy 10% od każdego zakupu CP dokonanego przez naszych poleconych.
W drugim roku współpracy z TAP prowizja zmniejsza się do 5 % na zakupach CP.
Natomiast wszystkie pozostałe produkty, usługi sprzedane dzięki naszej aktywności otrzymujemy od firmy 10% wynagrodzenia, dożywotnio!
Jak się nie mylę, to koszt miesięcznego członkostwa zostaje obniżony o 50% podczas pierwszego roku TAP.
Jak widać zmian jest sporo i zapewne jeszcze więcej wyjdzie w praktyce, kiedy dostaniemy TAP do naszej dyspozycji już w styczniu. Po rozmowie z Richard Meadem – twórca MAPinabox, narzędzi marketingowych do MAP, powiedział mi, że rozpocznie prace nad kreowaniem nowych produktów dla TAP i przewiduje zniżki dla obecnych klientów MAPinabox.
Co do rejestracji kilku użytkowników z jednego domostwa do TAP to nadal jest to możliwe, ale prowizje naliczone z tego tytułu będą przekazane na konto TAP, zamiast sponsora, który mieszka pod tym samym adresem.


Tyle „streszczenia faktów” z mojej strony.
Dużo informacji jak na jeden dzień, więc przepraszam, jeśli wkradły się jakieś błędy.
Simon Stepsys jak i Matteo Pittaluga są zgodni, rewolucja nadchodzi i będzie to świetna okazja nie tylko do zarobienia pieniędzy, ale rozwinięcia naszego biznesu do nowego poziomu. Osobiście przy stole Matteo przedstawił nam korzyści wynikające z integracji TAP z social media i jaki ma to wpływ na ranking stron w Google i ogólnie promocji…
Mówi, że jest to konkretna zmiana tylko nie do końca wyjaśniona na scenie pod względem użytkowym dla nas jako użytkowników. Jest całym sobą za nową wersją systemu i nie może się doczekać startu.

Integracja w social media i postowanie w imieniu TAP na nich oznacza już „brak cenzury” jak to było z MAP i choćby uznawaniem naszej strony za „niebezpieczną” i nieakceptowaną przy próbie wysłania linka itp.
Współpraca z GPN Data oraz wstępne zaakceptowanie naszej aplikacji mobilnej w AppStore Apple, co nie jest łatwym zadaniem, pozwala mi spojrzeć pozytywnie na TAP jako nową markę, która już nie będzie uznawana za scam/oszustwo itp jak to hejterzy usilnie próbują udowodnić do tej pory. Aby wydać aplikację w Apple trzeba spełnić szereg kryteriów, więc nie jest to łatwa sprawa, cieszę się, że TAP sprostał wyzwaniu.

Mówi, ze nadal jesteśmy w fazie start up, wiele wniosków wyciągniętych z doświadczeń przez ostatnie 3 lata uczyniło nas silniejszymi, gdzie normalnie firmy w tej branży nie utrzymują się nawet 2 lata…

Napisano w E-biznes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*